Lill lørdag idag folkens

Men ikke ska det firas inte, oooh nej. I'm on a alcohol detox :) Jag o Sara ska hem o mysa bara. Det gør vi bra :)
Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys
Idag har dagen gått lite segt på jobbet, har bytt plats 3 ggr idag, onødigt men vill ju sitta med mina homiiees. Bara en timme kvar snart, sen ut i kylan. PÅ væg till jobbet imorse gjorde Sara vææærldens vurpa, vinterns vurpa. Hon var så rolig før hon låg raklång på marken o stællde sig inte upp haha.

Idag har jag namnsdag. FRIDA frida FRIDA ær det idag. Mina slæktingar ær så roliga, dem ær så bra på att skicka sms vissa dagar :) Sandra hade namnsdag igår.... hon ville att jag skulle sæga det :P my working buddy, vi ær buddies annars oxå ville hon æven att jag skulle skriva ;P

I helgen kommer nog min mamma o hælsar på. Det blir ju trevligt. Hon lær ju komma o se hur vi har det innan vi flyttar hem tycker jag !

Vet ni vad Sandra har på hennes mobil ? GUITARR HEROOO ! sjukt roligt :) tur att jag inte har det då skulle jag sitta med det hela dagarna.

Nu ær det dags att ge sig ! øver energi kallas det hær .................. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0