Orkidé



HEJ HOPP idag var en bra dag ! Jag o Jensa har jobbat på café Orkidé, bakat pizzor som förr i tiden på american take away. Faan va roligt det var. Flashbacks fick man :D Goda blev dem. Sen lärde Jens mig göra all kaffe som finns, über goda. Min favorit är kaffe mocco med caramel smak, yuuhuum. På  lördag ska jag jobba själv i 11 timmar, sjukt läskigt, vet förfan inte ens hur man gör drinkar? ooohbie.
Imorn åker jag hem till falun igen, bara tills på fredag eftersom jag fick reda på att jag fick jobba lite där, klart man tar den chansen nu när man var arbetslös, tråkigaste dagen på länge var det oxå igår. Så då blir det hem till lite bandy :) lite MKT viktig bandy .. gaah så kul att killarna är så bra. Synd idag bara med förlust, men dem sa att de var lika bra, fick inte allt med sig bara :/
Nu värker mitt huvud och jag hostar som om jag hade krupp hosta ?! Det får bara inte ske att jag blir sjuk. Äta glass och sen dricka te med honung dödar bakterier har jag hört ?;P I'll try that

Just nu tycker jag om mitt lilla liv :) Det rullar på .. jag är ung och glad och gör precis vad jag känner för :) och vi får inte glömma att det är vååååååååår bara "with a blink of an eye" boort, underbart !

Kom även på idag att jag har några som jag vill träffa i mitt liv. Kändisar såklart. Mer kändiskåt än mig kan man nog inte bli, jag är en såndär fjant som man pratar om när man ska förklarar ett pinsamt möte med en kändis, (tror jag iaf, får ju aldrig den där riktiga turen att möta kändisar) men iaf, som när jag träffade Ola min vackra ola i bgle. Stod o skakade först sen när han fråga va jag hette (för att han skulle signera skivan jag köpte för att få en kram) .. då sa jag NATALIE. aaaaaaahaha bara för han sjunger en låt med natalie. Iofs heter jag ju det i andranamn o har det tatuerat i nacken nu, så hel lögn vare ju inte :P Men nu kommer jag till saken.... Dr Phil vill jag träffa, iaf få hans nummer. Han har världens seriösaste problem att lösa med människor.. det jag skulle ringa o vilja prata i timmar om är nått meningslöst som "Hey phil, thank god you were able to answer, i had a bad day at work today, tell me what can I do ? and btw, i've got blisters on my feet of my new boots, my life sucks" aaaahahah nee inte så fjantigt säkert men ändå, vore inte han en pärla att ringa vissa dagar när man vill ha BRA råd ? absolut

En annan sak, jag har en förmåga att ramla i toaletter? Det låter omöjligt, men tro mig mina kära.. det är lätt som en PLÄTT. Förut hade vi ingen spegel så fick lov att ställa mig på toan men råkade glömma att kolla om locket var nere, men idag kunde jag inte hålla mig från att kissa så sprang in och satt mig diiirrrrrekt, då hade nån av killarna kissat o tagit upp sitsen så man flög ju rätt ner. Ett jävla pip blev det iaf. Kanske är det jag som borde ha bättre koll ...

Nej, nu måste jag börja packa  .. bra planerat, kl är 00:37, hoppas jag får sitta sj på bussen imorn så jag får sleeepa
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan va söt du är knasmaja!!

2009-02-25 @ 15:53:39
URL: http://lindacr.blogg.se/
Postat av: Spilly

Nu har vi ingen spegel igen=(

2009-02-27 @ 12:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0