Oslo Night


Idag kom mamma Karls på besök, jag slutade kl 21 men klart att hon kommer kl 16
hennes kommentar "ska jag bara sitta hemma o ruttna kan jag lika gärna gå runt i oslo"
då kände jag panik att jag fick lov att försöka gå tidigare från jobbet såklart, och som tuuur var fick jag det efter ett tag. Kl 19 fick jag sluta. Logga ut från viasat för sista gången. Krama alla mina kära jobbarkompisar. Det var skönt men ändå tråkigt, alla är ju för underbara ! Tack guys för underbara månader
Iaf när jag slutade hade mamma vrål ont i fötterna o helt svettig efter att ha varit på shopping center o dragit runt hennes rullväska medans hon väntade på mig =P Så snälla som mina roomiesar emil och Jens är så träffade de mamma tidigare o satt sig och tog en öl med henne :) Hennes räddning. Sen kom jag o joina.
Vi lagade fin middag, klyftpotatis, kycklingfilé gryta + sallad .. mums. händer inte ofta här inte :P
Men har man besök så har man !

Grabbarna gick ut .. o vi brudar sitter här o pratar o myser, börjar bli lite sleepy.
Imorn ska jag ta med mamma ut i oslos city o kika o luncha lite. hoppas på bättre väder o inte bara slask. Skit norge som inte ens kan ploga vägar, fasiken

.Nej nu ska jag nog göra kväller, T.G.I.F  though och just ja, jag är arbetslös :( va har jag gjort !!

Lovely evening people

Kommentarer
Postat av: erkiiiis

Åh, mys med finmiddag och allt :) Ibland är det minsann extra trevligt med besök, då känner man att man får lyxa till det lite extra. Och du, vimsfrow, melodifestivalen är ikväll så jag har faktiskt ingen aning om EMD var bra eller inte ;)

Har dock mått knas i magen som jag gjorde förra veckan, så jag vet inte om jag kan hänga på ikväll.. :( isf får papsen bli stand-in, men jag hoppas hoppas jag mår bättre snart..



Ha en mys dag idag babe, hörs later <3

2009-02-21 @ 12:59:52
URL: http://saraherikers.blogg.se/
Postat av: mademoiselles

åh sorgligt att sluta på sitt jobb, men du hittar nog ett nytt lika underbart snart! lycka till.

2009-02-21 @ 13:11:39
URL: http://mademoiselles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0