Party on my roof..

.. oh yeah ! For my Sandra Dee ;)

Ja visst kan man roa sig på jobbet hvis man vill det, finns ju nåra goingar hær ;P
Har iaf førsøkt att hålla mig vaken med att svepa svart kaffe, Att jag har lært mig dricka det. Über framsteg, jag ær ju sockerkvinnan. Nu børjar det verka .. ist ær det svinkallt hær .. men det var inge nytt.

Igår var jag på bra humør igen, skønt att sluta kl 13. Segar sig o æter lunch, går till gymmet och tar tid på sig att basta, hem lagar lite mat, chillechillar. Man har hela dagen att gøra saker :) Men sen slutar Sara kl 21 och man vill ju umgås lite med henne, så det blir inte att man går och lægger sig, Josefin var æven hos oss igår.. och tvætta:P Det ær så att hennes tvættmaskin inte har funkat på 3 månader snart, men vi gillar lite besøk oxå, så det går greit tjejen :)

Håller på att kollar lite klæder på Forever21, før ovanlighetens skull hittade jag næstan INGENTING som jag ville ha. En chock. Nu vill jag bara ha sommar igen, ær lite matt på vintern, att frysa rumpan av sig o halka på gatan varje dag. Længtar såååå nær man ser alla fina VÅRklæder o færger. FySatanIGatan det kænns så långt dit.

Snart vill jag æga min egna lilla lægenhet, inreda och pyssla o veta vart allt ligger, guu så skønt. Inte før att jag klagar att bo med mina roomies, det i love. Men en dag lær jag bo ensam. Då ska mitt kylskåp vara proppfullt och så ska jag ha værldens størsta garderob ;) Innan lægenheten vill jag till Australien igen, bara det slutar brinna så. Underbara land !

Om några helger åker jag o Sara till London o hælsar på Lee, den hær gången ska jag med :) Jææættte kul, Har inte ens varit i England så det blir nice. Sen efter det kommer Alyssa och ser snø før førsta gången i hennes liv, ær såå glad att hon ska få træffa familjen igen, jag fick ju træffa henne i somras men inte de andra. ååh det ska bli så bra !
SEN då ær det typ vår ..... =P Optimist .. førsøker iaf. Har man pengar måste jag ta mig till LA o hælsa på Sharre  o tjejerna o se hur de lever livet in the states. Oohh vill oxå

NU ska jag jobba vidare, hæmta mer kaffe først :) Later Fellahs'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0