Rehab ?


Igår var det über kaos på jobbet, alla Nokia mottagare fick tekniskt fel igår så alla hemma trodde de behövde en ny och oj, de fick inge bilder, tror hela norge ringde in igår. Runt 70 i kö hela dagen hela tiden, hann inte ens andas mellan samtalen. Iiiinte riktigt den roligaste jobbdagen, men shit happens

Stackars mamma och pappa som har mig som dotter ... bestämde mig för att gå ut o ta några öl med alla på jobbet igår. 2 på jobbet fyllde år så det var koos =) Jag o Josefin var lite halv laddade på dagen, men efter all kaos så tänkte vi, nu jävlar har vi slutat så nu dricker vi öl. Biiiilligt som tusan, 29kr för en öl. I NOORGE ?! Så vi skynda o drack, sen fanns det trevliga o glada jobbarkompisar som bjöd på lite drinkar o shots. Och jag är ingen höjdare på shots, men oj va ja tränar vissa gånger.. kanske ska inse att det inte är min grej istället?
Vi gick väl runt på 3 olika ställen o skaka rumpa o slutade verkligen inte dricka. Hur geda mig, dra  mig baklänges var på lyset jag o josse blev. Nej jag mår illa av att prata om igår :S Har inte riktigt återhämtat mig än. Men gårdagen var en karatefylla, det har man bara i australien. INTE där man bor !!
Vaknade på soffan imorse, ingen aning varför jag låg där, så hade jens lagt fram vatten och ipren. PappaJens haha

Har precis skypat med sara och Lee. Saknar henne redan. Fyfan ! Det är så tomt utan mina tjejer. Inga saror :( buwu och erkan ... kom tillbaka, såhär får det bara inte vara !! Vi ropar fortfarande "tyyyst sarah sover" haha lite kul .


Jag hade gjort mkt för ett badkar nu iaf, iskallt annars hade jag badat i spyor. åh fy fan sluta nu jag.


Ikväll blir det INGENTING. bara sitta o göra ingenting. Ibland är det det bästa som finns, lr ofta från min sida=P killarna drog på stand upp grejs, o jag tackade ganska mkt nej ikväll. så nu har jag lägenheten för mig själv o ska köpa lite grönsaker o dip snart om jag orkar gå 50 meter til kiwi.. tricky



"Kiss me through the phone"
 
i wanna get with u tonight but i cannot
and that's the issue boy u know i miss u


Kommentarer
Postat av: josse

haha, snacka om kanonfylla och kanonkvæll! ;) sjukt kul var det iaf! haha, knæppon :P

2009-02-09 @ 08:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0