Sunshine through my window ..



En otroligt fin vinterdag idag, solen skiner, blå himmel, MASSA snö, tom i Oslo :) GOSH
Dagen på jobbet gick bra, tur att man har härliga människor att jobba med så man står ut dagarna. Slutade kl 1 idag så perfekt med dessa väder.
Gick och handlade lite till lägenheten, åt lite lunch .. idag ringde kiwi (mataffär) och ville att jag skulle komma på intervju. Underbaaaart glad blev jag, så nu kom jag direkt därifrån, hon sa att jag var den starkaste tjejen hittills så det ser ljust ut :) Så håll tummarna nån dag. Vill göra något nytt nu.
Gick hem i solen, ipoden på full volym och tralla lite r&b :)
På vägen hem kom en tjej efter o pigga mig på ryggen och fråga vart jag hade köpt mina strumpor (hade långa röda och vita strumpor/sockor från odd molly) hon tyckte dem var så fina, då blev jag ännu mer glad :)) iiih
Ännu en till sak som gör mig så glad idag är att min bästa vän från Florida kommer o hälsar på mig den 11Mars, det är helt otroligt att lilla knasungen ska vara med oss i snön hon som bara äger flippflopp o fryser i 30graders värme så hon måste ha jeans, stackars jenta ;P

Nu ska jag byta om och iväg o gymma lite, beach 2009 ska fan hända i år. Sen ska jag nog ta en långpromenad i min fina stad och bara leeeee :D gud va härligt, idag mår jag ju oförskämt bra :P
 
Men kom på att jag måste ta hand om mina tänder, ska leta på nån bra tandkräm o gurgla o grejer. Hur stärker man emaljen på tänderna? Måste googla ... hoho

BTW igår vann our reds. Viktiga poäng United, surt bara att jag aldrig får se matcherna här hemma, får sitta bland somalier och röka cigarr o dricka öl nästa match.... NEE gör jag inte

Och en till sak, SARA är hemma nu, synd bara att vi jobbar helt fel tider.. jag slutar 1 och hon börjar 1. Skit tråkigt, vi har mycket gossip att prata om o lite tid att ta igen :)

Min orkidé är även väldans fin där på fönsterbänken i ljuset .. åh

Keep on smiling, keep on shining
knowing you can always count on ME
haha


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sötnos!

Älskar att läsa dina inlägg typiskt dig, nu saknar jag dig otroligt mycket min vän. när kommer du hem igen?

PUSS

2009-02-10 @ 13:26:52
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0