Take a chill pill



I'm so adorable are'nt I ?

Igår blev det bus i Oslo. Jag Sarah, Karin och Sara satt hemma o drack lite vin innan vi skulle dra oss vidare till Josefin o Elin från jobbet. Sarah fick en headache så hon blev kvar hemma, tyckte jag var synd.
Efter förfesten fixade Josefin in oss genom vip kön på circus haha bra där. En kväll med dålig musik funkar inte. Nere var det rolig musik men tror det bara var bögar där. Andra våningen var det bara house o techno, men där var de normala peepsen. Vi var på G iaf så det var kul :P
Dryga var att jag fick lov att ha stövlar på mig och inte pumps, efter min toa accident fick jag så ont i hälen

Nu är det söndag, varje söndag vaknar man upp och ramlar ut från rummet till vardagsrummet o ser ut som ett mähä haha. och där sitter alltid Sarah, pigg som en lärka. När ska jag bli morgonmänniska?
Vi har inte rört på oss mkt idag iaf, youtubade victoria beckham ett tag, hon är seriöst en av de roligaste människorna. Helt klockren är hon iaf, och fruktansvärt snygg.
Satt o drömde om allt jag var sugen på idag .. i Oslo är det så att typ ALLT är stängt på söndagar. Jag ville ha glass, cola, juice och mjölk... sen drog sarah fram glass som hon hittade i frysen, my hero ! Mjölk hade sara köpt efter jobbet så det var bara att klunka. SEN säger sarah hur sugen hon blev på cola, och jag fick en bild i huvudet att jag nyligen hade druckit det... hoppade upp och skrek som en galning.. kom på att jag köpte det inatt o hittade en 50cl flaska med cola i min väska som var typ HEL FULL. aaaahh räddad söndag :)

Nu ligger jag i grabbarnas säng och lyssnar på boyzone. SöndagsMys

Helgen har varit bra.. bortsett från att jag saknar bandyn :( Vill oxå se, är lite avis på mamma o fia.. meeeen jag håller tummarna o grabbarna gör det så bra !! :)
BS HEJ. HEJ HEJ HEJ !!

Nu är det dags för en tupplur eller lite mer cola .. jag har även en fundering och ett beslut att fatta.. ska jag hem till sommarn ?! eller ska jag bo kvar i oslo till höst och sen jobba i aussie ? ....

... if you do what the heart tells you, you can really love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0