T.G.I.F

Give me friday everyday won't you =)

Apelsin, sockerärtor, röda vindruvor, avocado, juice och "sjokolademelk"
Låter inte det gott framför gamla godingen "en djävulsk romans" ? Det tkr då jag

Jag tycker om att bo med killar, jag bor i deras kläder.
Gick nyss till kiwi och handlade, handlade med kort, vet inte om man får kvitto då? Det brukar man väl?
Jag sa iaf: du kan slänga kvitteringen
Och han kollade på mig som om jag vore dum i huvudet ?! Aja, ska aldrig säga det mer iaf

Top låtar just nu:
Leona Lewis - Run
Hanson - i will come to you
Soulja Boy - kiss me thru the phone
MEN den bästa är ju självfallet..
FLO RIDA FT T-PAIN - LOW
Memoooriiieeees oh yeeeeeeeeeeees halleluuuljaaaa


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sötnos, har du varit ute och shotat nu? haha du kan du Frodo! Ikväll får vi se om jag får i mig några shotar då ska väl ut med dom gamla vaniga och hänga på slitage ;) Vi måste hänga när du kommer hem babe.

Miss you alot<3

2009-02-07 @ 09:32:53
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0