"Tjena tjena, årets solbränna"

Skit dålig låt som poppar i högtalarna i lägenheten nästan varje dag här. FyFan.. men visst vill jag ha en solbränna. OhJA

Gårdagen blev absolut ingen karatefylla, drack några öl hemma. Gick till David Martinsson o Vici, de hade förfest, Robin o Johan skulle hälsa på de i helgen (gamla kompisar från högstadiet) sjukt roligt att träffa dem när man väl ses. Så det var en trevlig kväll, men sen gick dom vidare och jag o Larsson gick hem och åt glass :) Sen var det läggdags efter ett trevligt o ganska roligt telefonsamtal ;)

Nu har jag startat ett nytt liv, from idag ! Nu blir det träning för fullt, slutar 1 hela veckan, har INGET att skylla på. JAG MÅ. Sen ska jag sluta äta så onödiga saker som jag älskar så himla mycket, men ibland blir det för ofta och för mycket. Måste tänka på att det förstör kroppen totalt, sen har det blivit för många fyllor på senaste och det är absolut inte bra, så dra ner på alkoholen är en grej, och så ska jag försöka hitta ett annat lr till jobb så jag kan jobba rumpan av mig sista tiden i oslo och försöker skrapa ihop lite sparpengar, för i höst ..... då har jag planer som verkligen ska bli helt underbara.
Nu sitter jag o Larsson o jäser i soffan, läser lite tjejtidningar och längtar till våren .... måste alla va så snygga i tidningarna ? vet ni vad jag vill... vi ser även på mtv, de dansar så snyggt. Tänk så hade man börjat dansa för lääängeseeeeen och sen kunnat bli så bra att tjäna pengar på det?! fy farao, då hade jag gift mig med chris brown :) utan tvekan


Ibland gillar man livet skarpt ! Det har veeerkligen sina ups and downs men gud va man behöver det. När det mest aär på topp, då finns det ju inget bättre :) Nu är ine allt på topp menar inte så ... men man har nått att sträva efter :)


nu ska ja va social me sara o dricka juice ............................................. TREVLIG SÖNDAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0