I'm a puzzle yes indeed


" Älska mig mest när jag förtjänar det minst för då behöver jag det bäst "



Det här låg i brevlådan idag när jag kom hem, ett fint alla <3ansdag vykort  från mormor, Tack Söta !


Låg och tittade lite på youtube tidigare, lite Live uppträdanden med Beyoncé och Westlife, dem är så bra, låg och grät så jag blev blöt i hela ansiktet. Kom på då att jag måste boka biljett till Beyoncé i sthlm i Maj om det finns kvar.
Sen kom Emil hem och vi gick ut och gick sen bjöd han på kyllingrulle på grönlands grill, Mkt bra vän :)
Nu börjar grabbarna spela guitarrhero, man kan inte direkt gömma sig i lägenheten om man ska chilla (eller löka som det även kan kallas;P) så jag får väl hedda till gymmet.
Jag har hittat på ett eget träningspass så det känns bra, avslutar alltid med lite egen spinning så man går därifrån dyngsur och med spagettiben. Efter gymmet idag ska jag möta upp Sara, Elin och Josefin på Ett Glas (en supermysig bar/restaurang med 80% bögar) Ska bli trevligt sådär mitt i veckan.

So Long !

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken söt mormor du har :)

skönt med spinning åker om några timmar jag ;)

Puss

2009-02-12 @ 04:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0