Working 9 to 5

..what a way to make a living lalala

Ær syyyykt trøtt idag. Sov længe sækert dærfør. Att jobba 12:30 - 21 det ær inte det roligaste. Går så segt. Imorn ær verkligen min sista dag. Herregud va knæppt det kænns. Jag har panik, måste hitta nått nytt eller iaf planera saker, nær ska jag hem ? hoooooooobie. DOOBIE
Mina øgon ser inte det bæsta, o absolut inte på det hær jobbet. Nær jag får pengar ska jag køpa heta glasøgon.
Nu ska jag berætta va jag vill handla nær jag har cashen:
- som sagt snygga glasøgon med bruna bågar
- trænings skor
- ny ipod, min ær halv væck
- tæckbyxor och tæckjacka (det ær bra att ha o ræcker længe)

Just nu får gummisnoddar skjutna i ansiktet .... ouch !

Ikvæll ska vi ut efter jobbet och sæga hejdå till alla som slutar, lite tråkigt men skønt ændå att sluta. Meeen du nu slutar jag... gotta ruuuuuuuuuuuuun folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0