Humörsvägningar

Jag är nog tjejen med mest humörsvägningar, ena dagen är jag deprimerad, nästa minut bara är jag på topp humör och sen sjunker det igen, men idag, idag har jag mått bra :) Nu är jag på bra humör.
Jag och Spills sitter här nu.. hon pratar med Lee på skype. Han tkr vi om, tänk att min lilla willy ska flytta ifrån mig till england. Oj va jag kommer att ha många flygturer dit. Dem får nog en inneboende;)

Igår hade vi avskedsmiddag för Emil. Jag Jens o Emil lagade fläskfilé, hasselbacks potatis, såser och sallad. Snuskigt gott blev det. Sen åt hela familjen och blev nöjda och glada, Emilio vår flyttar på söndag. Fyyyy

Just nu vill jag vara ekonomiskt oberoende, eller, jag vill alltid vara det, men just nu lite väl mkt. Dumma norge det funkade inte som jag hade tänkt mig. Eller dumma thai? nee, thai var skönt. Mums.

I helgen är alla grabbar hemma, eller Emil är här men han kanske hänger lite med Sara sååå vi ska mysa eller kanske gå ut och inte spendera några pengar alls med lite jobbarkompisar.

Lite bilder tkr jag att det är dags för, check em' out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0