Rooolig daaag



Jag sarah och sara gick runt lite på stan idag .... vi var inne på h&m och kollade lite. Så låg det lite kläder, en väska o lite skor på nått bord där .. så sa jag "gud vilken fin väska" och tog den ..
.. helt plötsligt tar en tjej o drar väskan från mig. HHAHA då har jag tagit hennes väska o hon blev skiiit orolig.
SJUKT KUL, jag sa "men guud förlåt jag trodde den var till salu, den var iaf snygg"
Lite pinsamt men jag skrattade mest

Sen nu går jag o sarah runt o provar kläder för ikväll, vi ska no ut med några tjejer från jobbet.
Emil flyttade idag och tog våran spegel som var i hallen så för att se hela kroppen måste vi ställa oss på toan i badrummet. Så fick väl lov att göra det, inte kollade jag heller om locket var nere, så jag ramla rätt ner med foten i toan hahahahaha, men som tur är fick jag den inte rätt ner i vattnet.. men hon i hälen har jag nu så jag kan inte ha mina pumps :P


Undrar hur den här kvällen slutar med liten vin o allt oxå ..... usch

MEN jag fick iaf en bra start på dagen ... oväntat och ett mycket bra samtal ;)

go heeelg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0