Crea Diem



På den där vita sanden vill jag ligga med min underbara pojkvän. Tänk att vara ensam på en ö med sådär fint vatten och lite ananas, vad skulle vara bättre än det ? Nada
Hoppas att priserna sjunker lite till utlandet så vi kommer iväg.

Man blir inte så motiverad till att göra så mkt när man vaknar och tittar ut genom fönstret o ser.. grått grått grått !
Då finns det bara tråkiga sysslor att göra. Min dag ser ut: städa, tvätta håret, åka till arbetsförmedlingen, träna, ringa norge o fixa el räkning (check, det sista har jag faktiskt redan gjort) :) kaaaanske jobba senare men det ser inte så lovande ut ... då blir det ist mys med Emanuel.

Igår avslutade vi helgen med chillkväll hos jocke o fia. Donken framför tv'n och ananas + melon. Yuuum
Nu ska jag sätta fart !! What a Monday

/Ciaooo

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu ska vi ses <3

2009-07-21 @ 17:36:37
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0