Efterlängtad helg

Börjat dagen med att jobba. Har inte haft en bra dag i början, gick runt o va grinig och bara helt tyst i min egna lilla värld. Tyckte inte om det, inte Carro heller. Så jag fick en coffein tablett för att skärpa till mig .. kanske är psykiskt men började sjunga o prata efter ett tag iaf :) Tog en lunch på jobbet med Lorre när jag slutade sen gjorde vi lite ärenden på stan.
Jag o shorty hade en del att fixa ikväll inför 100års festen imorn så Lordi följde med oss runt lite. Shopping på öb och maxi. Vi har hyrt thai catering de som står utanför att servera på vår fest imorn. Lorre visste inte...
Kommentar : Loredana utanför öb "haha va kul om ni hade hyrt dom här thailändarna"
sofia : Ja ! det är ju det vi har
Lite kul =) Senare besök blev maxi, skulle köpa rockringar.. såklart fick vi ju lov att prova dem där inne för att se om de var tillräckligt bra.. ni skulle bara sett Shorty. Hon var ju så bra när hon va liten.. trodde hon hade skillsen kvar ;P

Blev lite hungriga i bilen, gjorde en Drive Through (ja det heter drive through inte drive in) vi var väl inte helt skärpta i bilen. När jag, sofija och loredana är tillsammans är det inte många som orkar. Han märkte nog det som skulle ta våran beställning "var det bra så ?, då blir det 759:- kronor då"
- NÄHÄÄÄÄÄ då vill vi inte ha nå mera
"ok, backa och kör iväg då"
Men han var glad .. vi fick tom 2 kr billigare till slut :P
Sofija ville iofs beställa en mexikana hamburgare. Loredana satt tyst ett tag. Sen "vaddå driver du inte ? tror du kan beställa en mexikanare som hoppar in i bilen?" aaaaaaaaahahahahahahahaha

Hamnade iaf hemma hos jockmock o shorty sen för att gå igenom lekar tills imorn. Riktigt bra blev det till slut. Längtar tills imorn nu. KOmmer bli fuuuhuuuun :) börjar med drink o en shot redan kl 16. Nice freakin' saturday !
Ännu en kommentar hos Fia
Jag: "åh känns som jag ska skita på mig "
Loredana: Varför det ?
Jag: "Kanske för att jag är bajsnödig?"
Bara lite dumt. haha

Hur som helst är jag hemma nu, ska gå igenom lite kläder tills imorn. Håller på att poppa popcorn nu, dom poppar ju för fan inte ? Det tar tiiiiiid !!! Sen får jag väl fixa till rummet mitt som ser ut som en skrothög, Manne .. både du och jag vet att rummet kommer se precis likadant ut dagen efter ändå.

Har haft en bra dag ! My baby leaved me all by myself for Sandviken idag. Men han lär väl få ha ett liv han med ;)
Trevlig kväll och helg :) JEEEEDRAR nu poppar det för fullt !



Konstigt att påsen läcker popcorn när jag slänger HETA direkt i en plastkasse


Kommentarer
Postat av: frida

jag menar "my baby LEFT me all by myself" bra engelska där karls

2009-07-24 @ 22:12:31
Postat av: s

kul att man va bjuden;)

2009-07-26 @ 16:44:00
URL: http://sharareh.blogg.se/
Postat av: spilly

Helluuu.

Du mammsen kommer över nästa vecka skulle kanske kunna höra med din mamma om dalahästen??

Annars kommer nog sarah och lina veckan efter det så om dom inte är klara så kanske till det.

Hoppas ni hade en lyckad fest ohh yes=)

Saknar dig massor.

Puss

2009-07-27 @ 13:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0