Fredagsmys

Igår var en bra dag. Lite bra nyheter, och så var ju solen framme som den har varit ett tag, men jag lyckas alltid hålla mig uppe med humöret när den är framme :D
Jobbade o svettades i den där rosa lilla stugan ett tag. Emanuel ringde och berättade att han får en veckas semester i början av augusti. Så nu blir der sista minuten som gäller, yeay ! Ska kika på lite flyg strax. Tänk att få ligga på stranden, bada i havet, äta frukt i solen, steke skinnet, äta god mat på kvällarna, ta några öl, hålla hand i sommarkläder.. allt det där med min älskling <3 åh va bra
Sen så kanske jag har ett jobb till hösten :) vi flyttar in i lägenheten 1 september och så har det kommit fram en tjej till mig från juvelen o frågade om ja var intresserad av att jobba där till hösten. ABSOLUT. Det gäller från början av september, först 6 mån prov anställning sen får man se :) en tjej går i pension.. så framtiden kanske ser lite ljus ut ändå:) och nu är det inte långt kvar tills bandyn ... ii i ihh h fuuuun

Verkligen T.G.I.F.. love it ! Och jag älskar reklamen som går på tv nu.. "det är dags för fredagsmyyyys" dom sitter bara hemma o myser me chips o film. Finns inget bättre. SÅ ikväll så jag, emanuel, Jonas och Madde på bio. Transformers vi får väl se hur den är. Egentligen är jag en riktigt girly girl när det gäller filmer, men manne sa att snygga bilar är med så det kan funka ändå ;P plus att jag får popcorn, yum
Imorn blir det faktiskt bio igen .. först ska vi ta en runda på stan, äta bananasplit på Geislerska ;) blir så sugen när folk beställer den så nu har jag fått mani med mig, sen en kik till ´Lager 157 och på kvällen middag + bio i gävle :) en sen morsdag present från grabbarna till svärmor men jag o madde hänkar på !

Min henrik larsson gjorde comeback och gjorde 2 mål. Han är helt otroligt, kommer alltid att vara det :)


Nu blir det varmt varmt te, lite frukost och bara mysa till min dumma mage som har ont :/ Trevlig Helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0