Friendship




Det har inte blivit så mycket med tjejträffar på senaste. Men nu har min sis Sharareh kommit hem från Usa igen och hälsat på sitt gamla hem i Falun :) I tisdags satt vi hemma hos mig nere vid sjön framför en brasa, snacka skit och tröck i oss chips. Mysigt att ses igen. Och igår efter mitt jobb drog vi till Harrys och åt för halva priser sen tog några öl.
När vi väl tar o ses tillsammans blir det så trevligt :)
Idag åker shorvis hem igen till sthlm och snart flyttar en annan bit av mig oxå till sthlm (Loredana) .. hur ska det här gå ? Tur att jag, Cissi och Erika kommer bo nära varandra snart :))

Veckan har gått ruskigt fort. Nu är det fina vädret tillbaka, får hoppas att det håller i sig. Idag öppnar jag på jobbet så jag får sluta tidigt för en gång skull, senare ska jag bara spendera massa tid med min kära Emanuel :) Hoppas dagen går fort nu. Ikväll blir det även lite boxning sen pannkakor i grycksbo :) love thursdays

Trevlig dags hörrni

Kommentarer
Postat av: Therese

Så mysigt med en kväll med vännerna, prata strunt blandat med allvar som bara vänner kan. När vi kommer tillbaka från våra semesterresor så får vi hitta på något mysigt ihop : ).



Många kramar Therese

2009-07-16 @ 14:01:44
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Loredana

Tre timmar går fort kompis <3

2009-07-20 @ 12:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0