i go with more is more

Äggmacka är ingen höjdare. Kokade ägg igår morse till mig o pappa. Det var bara det att jag satt mig framför tv´n o glömde dom i ganske 15-20 min, men han ville ju ha hårdkokta :)
Ledig igår, för dåligt väder för geislerska. Spenderade min dag med att först gymma. Sen hjälpa mamma med ärenden inför festen i helgen. Åkte förbi Mannes jobb o fikade, innan hemvägen tog vi en halvtimmes stopp inne på gina tricot. Ångrar mig idag att vi hamnade där. Alla reavaror 49 eller 99 kronor. Mitt huvud funkar inte då, jag tänkte inte NEJ du behöver inte.. jag tänker bara OJ v billigt det här kommer jag änvända mkt, hjälper inte när erika visar runt alla fina saker som finns o huuuur biilligt det är. Så kom därifrån en del fattigare :/ Skärpning NU Frida !

Idag strålar solen, men jag tkr fortfarande att det är kallt ute. Blir nog skönare sen. Stor cruising på stan idag, så vi kommer att ha öppet från morgon till kanske 10 ikväll. Ät glass hela dan fellahs' !!
Börjar om en timme men skulle kunna sova 3 timmar till. För ett halvår sen innan jag träffa manne, då sov sov sooov jag varje sekund jag fick o hur länge på morgnarna som jag nånsin kunde. Sen skulle den där yrpärlan upp vid 9 tiden, så jag blev väl van vid det, sov jag till 11 var dagen förstörd. Men nu börjar jag falla tillbaka o bli lite trött av mig... håll i frida håll iiiiii GÅ UPP tidigt !!!

Så nej, jag ska se lite på rachel ray, sminka mig .. sen ska cykeln ner till city ;)

p.s rachel ray har redan börjat .. gästen är fran fine ! Nanny ! Hon med roliga rösten, hon har tom det nu. hahaha visste inte det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0