LitenTrip



Igår åkte jag, mammsen, Lordi, Shorty och Jockes mamma till ikea/valbo och en annan underbart mysig affär lite utanför. Det fanns massor utav fina saker. Lantstil som på den här bilden. Har lite beslutsångest nu hur lägenheten ska se ut, det får bli "min" stil + lite lantigt ... ooh får se hur det blir. Svårt att bestämma nu när man inte flyttat in sina saker än. Får se vad Emanuel tkr också, i slutändan blir det nog bra. Piiirrar i kroppen vill flytta imorn :)
Handlade iaf en del bra saker på Ikea, massa koppar o tallrikar o köttknivar. Riktigt billigt, 2 kr för koppar o 5 kronor för tallrikar... underbaara IKEA !!
Alla var sega på hemresan, så jag fia o Lorre sov tills vi var hemma :)
Tog det lugnt i grycksbo senare. Gymmade lite. Manne o hans bror försöker lära mig bänkpress. Det finns en tavla på gymmet där man skriver upp hur mkt man tar, och sååklaaart måste jag vara med oxå :/ Mina kära vänner, jag har en bit kvar.
Idag ser det inte ut att bli jobb för min del, igår stod det 25grader o sol ? I don't see no sun. Har iofs rätt mkt ärenden att göra ändå.. lämna ett cv, panta en hel säck med burkar (får iaf pengarna själv, lite enklare att panta då), rensa ur min garderob, gå igenom mina flytt saker ute i garaget, träna .... det är en del jag ska hinna med.. men först nu så är det dags för jordgubbar med mjölk till ett "the city" avsnitt :) jag säger ju det, i'm trapped


crea diem

Kommentarer
Postat av: Fisen

ooooh ge mig kläder!! :D Fyfan vilken dålig film det var. SUCK!

2009-07-09 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0