Miss you nights

Westlife funkar i alla lägen.. bil lägen, sovdags, mysdags, vara glad dags, grina ögonen ur sig dags, njuta dags, sjung dags .. ah .. alltid :D vilka karlar

Träffade Lordi min lite igår på min lediga dag, förstår inte hur hon ska flytta ifrån mig till storstan. Usch va värdelöst.

Idag blir det några timmars jobb sen tacokväll hos Cissi. Sharrebarre är hemma så nu är det dags att ses for real :)

Min förmiddag spenderade jag med att dammsuga o diska lite.. riktigt roligt. Det blir ett sånt otrooooligt tjat här hemma ibland, att det är som jag bor på ett hotell, lite halvgrinig morgon men sen kommer min solstråle till granne o hälsar på. Lill Elsa som inte ens är 2 år :) she turned my frown upside down

Finns inget jag längtar mer till nu än flytten med karln min. Fatta att vi har badkar  ! Vi har balkong ! Vi har en trea ! Vi har massa kvadratsmeter ! Vi har en varsin walk-in closet ! Vi har vårat eget om bara 1½ månad iiiiiiiiiiiihhh Tur att man är så kär så allt bli superiiooo

Min kropp blev helt seg, den gav bara upp nu... ligger raklång på soffan och tittar på klockan, om 1 h och 40 min börjar jag jobba. Och jag ska hinna cykla till arbetsförmedlingen sen till apoteket ?! Sista minuten chick i know

Lägg på ett kål nu Karls. Ha en trevlig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0