New Week

Att man kan fastna så lätt framför datorn. Har nyss pepprat "the city" avsnitt o nu måste jag iväg till jobbet. Fattar inte hur det kan vara så spännande att se på program om andras liv. Hur som helst blev jag fast hela förmiddagen, borde egentligen ha tagit reda på rummet eller tränat .. :/
En ny dag imorn, då har geislerska stängt och jag tänkte göra lite nytta :)
Måndag igen men helgen har varit riktigt bra. Bio både fredag o lördag. Fre hemma och såg transformers. Inte så värst bra.. jag försökte iaf ge den en chans. Då måste jag säga att x-men va mye bättre. Sen i lördags middag i gävle med sundqvist familjen + några till sen bio "baksmällan". Den roligaste filmen jag har sett på länge. Vi skrattade igenom hela filmen jag hade ont i käkarna när ja gkom därifrån. För er som inte ha sett den... SE DEN ! Ni får ett gott skratt.
Och igår hade man en såndär underbar söndag som alla söndagar. Gör inte mkt alls, bara umgås med sin kärlek. Och vad är bättre än det ?! :) I'm head over heals inlove

En del att se framemot nu. Känns bra, Ny lägenhet, nytt jobb kanske, resa .... just loving the future and the way to it

Dags för ombyte sen jobb. So long :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åhhh Frida jag är så glad att du är så kär igen :) Jag vill verkligen ses nu. hatar att jag aldrig kan ta mig tid.. tycker vi kan dra till gymmet tillsammans också eftersom vi är på samma. :) Saknar dig Fläskis! Puss

2009-07-06 @ 16:29:13
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: s

jaaa snart ses vi med cola och mys. saknar dig så mkt min vän. PUSS SIS

2009-07-07 @ 18:29:54
URL: http://sharareh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0