Beautiful Sunshine

Värmen är verkligen här. Riktigt underbart, lite ovant bara. I fredags vare dalkampen uppe på lugnet som vi kollade på. Tyvärr gick bs inte hela vägen men det var kul att se.
I lördags blev det jobb sen grillning på tansen i g-bo, efter det hem till malin o kennet i stan o sen en timme på harrys. En riktigt onödig timme, men men.
Igår hade jag en underbar söndag. En ledig söndag, i SOLEN, Stekte från morgon till kväll. Först i grycksbo sen blev det playa hökviken och jag o shorty gjorde mat o efterrätt till mamma på mors dag. Invigde min nya bikini, och tog även årets första dopp :) Sviiin nöjd och sviin kallt. Benen domnade bort, shorty hoppade i först då fick jag oxå lov att tvinga i mig själv.

Nu är det dags för massa jobb och falukalaset som dyker upp, inte mkt ledigt då inte men behöver ju pengarna.
På torsdag fyller även Madde Stöpiis år så fredag blir det fest :) Har nått att se framemot.

Äntligen så är karln klar med meckningen med bilen.. så nu är det mysdags. YesOOHHyees


So long suckers :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0