Game On

Mamma är rolig. Sitter ju här o ska skriva blogg så säger hon "har du oxå såndär blogg som sofija?, hur kommer man in på den ? vart är resten av bilderna ? gå in på facebook så får jag se hur det ser ut" dryygo. Hur kan man ha noll koll ?

Hur som helst ... igår sken solen och det var så mysigt. Vi åt middag ute o njöt. Idag vaknar man och det är bara grått grått grått och regn. Det betyder väldigt lite jobb för fröken Karls. Cyklade iaf ner till jobbet i regnet och började fixa lite så fick man väl se hur länge jag blev kvar. 5 min efter jag öppnade skulle jag stänga. Ist väntade jag på leverering av varor och plocka upp dem sen stängde jag igen. Så 2 h var jag iaf där, vilket pass :P
Tog hojen och cyklade uppför dryga svärdsjögatan till Nautilus och körde mitt gympass, börjar komma in i det där nu känns bra :) Var helt slut efter träningen så tog en kopp kaffe uppe på lugnet cafét me några jobbnissar, var fortf för seg i benen för att cykla hem så jag följde me Anders o kika på nya cafét vid hopptornet. Seeen vare dags att åka hem igen.
Farmor o farfar va här. Lagade lite lunch o hällde i mig.

Nu börjar paniken komma igen, Vad ska jag göra i höst ? Det finns inga jobb. JOO det finns det, det är bara så att jag vill ha ett bra jobb som jag trivs med och även tjänar nånting på. Sånna finns det inte gott om, lr så vet jag bara inte vart dom är ? Annars äre väl lätt som en plätt att sysselsätta sig med nått, men när det gäller hösten .. då börjar jag bli kräsen.
Ringde cederoths idag, men där har de börjat med varsel så det såg inte ljust ut. Får ligga i lite här o var.

SOm det ser ut nu ska det bli dåligt väder i 4 dar. Så vi kmr troligtvis ha stängt om himlen inte bevisar motsatsen. Så imorn  blir det mer träning, först gympass sen träffa min spilly som kom hem idag och erikers imorn över en lunch kanske ? Senare på kvällen så ska jag o shorty på bodypump på gymmix :) Bra dag låter det som !!

Nu ska jag städa till i rummet lite. Snart kommer Emanuel hem från jobbet och vi ska ta en powernap innan vi ska iväg på lägenhets visning :) iihh späännande. Jag vill vill vill att den ska vara fin  ! ! ! help me with this one

/Ha en trevlig "small-saturday" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0