Lediga dagar

Nu har det varit dåligt väder och ska fortsätta så, geislerska har stängt, men kaanske ska jobba några timmar idag beroende på hur sugna alla studentföräldrar är på att fika ute innan allt händer. Egentligen har jag inte tid med det nu när man har planerat andra saker.. eftersom Manne jobbar ska jag fixa lite saker åt honom. Systemet o studentblommor osv. Jag fixade klart allt igår så det var skönt :) Hoppas Jullan blir glad för presenten, jag vet att hon kommer bli det om några år iaf :)

Igår kväll var ja och Shorty på bodypump på gymmix. En härlig ledare hade vi. Jävlar va drygt det var, men riktigt skönt. Mina armar var spagetti efteråt orkade knappt tvätta håret efter. Sen så hade jag träningsvärk innan.. konstigt nog så har jag inte så ont i kroppen idag ändå =) yeay, träningen kanske börjar ta sig. Får se om man hinner med ett gympass uppe på nautilus idag.

Lite senare hade jag tänkt att jag o mammsen skulle börbi brudarna Williams. David är hemma såklart o saras underbara moster o mormor o resten av släkten, så den får jag inte missa :) kmr bli väldigt trevligt

Imorn vet jag inte heller om det bli jobb, annars måste jag nog hjälpa till o gräva lite på gården här hemma, vi håller på att bygger bastu och ute deck och inglasat. Så det kmr se otroligt fint ut om några veckor :)
På kvällen blir det tjejträff hos malin. Kan behövas nu, känns som de va längesen jag träffade allihopa.

Men hörrni .. jag har ju en GREAT nyhet. Jag och Emanuel flyttar till knoppen den 1 September. Till en rymlig trea :) ligger så bra till det kan inte bli bättre. Bor nära cissi och erika :) vi har nära till hökviken, vi har nära till stan vi har bajs nära till lugnet där ja o han kmr hänga hela vintern (heja bs) :P Känns riktigt bra, nu gäller det att spara pengar o jobba på. SOL KOM FRAM så frow får jobba !!

NU ska ja fixa till mig lite, kan nog inte springa runt me pjamasen på stan även om det vore guuuld så skönt.
Ha en bra dag alla studenter !! FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEENTEEEN ... you guys are so yesterday ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0