regn, rusk och skit

Tråkigt väder, igår var det sviin kallt. Inge jobb för mig, nej nej, tråkig dag för cruising, tur att jag inte tycker om sånna där fula bilar då. Det ska vara SUBARU IMPREZA GT :) rejäääla grejer det

Imorse var jag på kvinnokliniken o tog ur min p-stav. Den har varit lite halvt bedrövlig på senaste så nu får det vara !
Tror inte sköterskan gjorde det så bra, hon var svinnöjd för det gick så fort (tyckte inte jag) sen fick jag ett plåster jag skulle ha i några dagar.. kollade till det lite senare, då hade det runnit massa blod så vet inte va ja ska göra nu .. va nära där att låta mamma tejpa om det .. men kom på i sista sek att ja inte litar på henne me sånt.

Skippar nog boxningen ikväll uppe på Nautilus, har haft konstig huvudvärk, det bara spänner till o värker i huvudet då och då. Sen tror ju jag att min arm är förlamad bara för jag har linda runt den o grejer så då kommer jag va så mesig på träningen. Boxing is not meant for pussies

KORS I TAKET btw, jag gjorde en bra sak idag. lagade chili con carne helt själv. Och vet ni vad Emanuel sa ? Att det var den godaste han har ätit. Och han sa nog inte ens det för att vara snäll. Think he meant it :) iiihh kolla ... jag kommer vara så duktig när vi flyttar sen. Mums o lalllaaaaaa

Idag fyller stöpiis år, så imorn blir det kalas för henne. Tror hon kommer gilla våran present till henne, det skulle jag iaf ha gjort :) Hon fick iaf en underbart fin present av karln sin idag.. förlovning !! iiiiiiiiiiiihhh glad för deras skull :)))

Nu ska jag äta lite kakor + dricka kaffe sen hitta nått i garderoben som jag ska ha på mig imorn ! FAN vilket problem

Kommentarer
Postat av: Sofie

<3

2009-06-05 @ 16:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0