Small things in life

Vad ni än gör, köp inte tryffel som efterrätt på harrys. Det är bara en klick stark äcklig choklad. Jag som trodde det var moss och jätte gott. Waaay dissssapointed
Annars va kvällen trevlig, middag med härliga människor. Åkte till g-bo rätt så tidigt. Förvånad? Njaaaaa

Ska skriva på lägenheten idag efter manne slutar jobbet :) ska inte ha öppet på gayan men ska snart dit o fixa gården lite, torka golv och ta emot varor som kommer. Så lite nytta blir det, sen en sväng förbi arbetsförmedlingen och skriva in mig... en rolig sak hände igår på jobbet. En "dam" som brukar fika hos oss va där igår, så helt plötsligt frågade hon mig "har du jobb efter det här lr ska du börja skolan ?" JAAAAG söker JOOBB har inget alls efter det här. Så hon ville att jag skulle jobba Juvelen hos henne. Den precis bredvid Gina. Oooh hon räddade min dag. Inte säkert man får det, men ska iaf höra med arbetsförmedlingen. Jobbar för dom isf. Så good luck frow :D

Nu har vi besök från östersund så ska va social :) Treeevlig midsommar långhelg oooh va skönt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är den största toffeln haha. Tur att jag inte bor hemma då hade jag blivit toookig:P:P

Men saknar dig super mkt iaf, nu ska jag verkligen försöka hitta ett jobb!!!

Pusss

2009-06-18 @ 16:17:56
Postat av: Sofie

Sötnöt.. du kan du.. så skoj att se dig häromdagen du är underbar :)

2009-06-18 @ 20:38:19
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0