SummerGlow



Ännu en ny bikini, sitter bara o väntar på att jag ska få hem den med posten. Visst är den en beauty? Inte för att jag har tid att sola o bada, men alltid kul med nya. Får använda alla på sista minuten resan med min lovely :)

Nu är midsommar över. Brukar inte göra nått så speciellt den dagen, men verkar som om det är världens bästa helg för grycksbo'arna. Fin brunch hos svärfar först i fredags. Middag hemma hos oss, satt bara ute nere vid nya däcket o drack några braköl. Manne o Pappa karls tog lite för många =P I lördags blev det dössberget/pumpbolaget. Det var helt ok. Förfesten var trevlig med dans o kubb, sen promenad till berget :)
Nu blev det sommar helt plötsligt ! Riktigt varmt igår, ännu varmare idag. Mycket folk på jobbet.
Däcket är nästan helt klart nu, underbart att sitta nere o njuta.
Dags för en ny träningsvecka. Igår efter jobbet körde jag o manne ett pass. Han åkte inlines och jag vrål cykla bredvid:) hur kan man vara så snygg när man åker skridskor o inlines? muuums vilken karl ;)
Nu ska jag dricka upp mitt te, sen väcka mamma and head for the gym o innan jobbet ett snabbbesök på kopparstaden för lite mer info om lägenheten. I'm Longiing
//Great day

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så himla snygg bikini. men vafan kan vi inte steka på lugnet nån dag? vi har ju gratis inträde båda två :) Puss

2009-06-25 @ 20:05:15
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0