Sunday

Nu är helgen snart slut. En snabb genomgång av helgen... fredags var det födelsedagsfest hos stööp. Vi skulle ha hemma fest, såklart blir alla sugna på att gå ut... men jag o manne giick hem. Jag skulle upp o jobba plus att vi är rätt panka. Igår blev det lite jobb först, sen åkte jag, mamma o fia till säter o hälsade på Erland. (gammel morfar 93år) han fick en stroke förra veckan o har inte varit klar i kolan sen dess. Han var väldigt borta när vi hälsade på. Tråkigt att se han sådär. Han är fortfarande min idol. Han och Ingrid kommer jag alltid att se upp till.

På kvällen var det dags för fotboll. Bajs match iofs. O stackars min henke som fick reda på att hans bror hade dött:S zlatan gjorde inte ett skit. kim missar en straff. sverige hade bra spel i en kvart sen ger nilsson bort ett mål o där rök VM. Vi kollade på matchen me stööp o jonas.. men fort därifrån. Sura miner efter skit fotboll.
Idag var vi till ludvika o hälsa på farmor o farfar, kollade på gamla kort från usa. jag o shorty skratta så tårarna rann. vilka jävla kläder, men lite söta var vi allt :)

Jag mår så otroligt bra. Min älskling börjar jobba imorn första dagen på haga optik. Han ligger bredvid mig nu o vill sova, små "grymtar" lite föör han inte tkr om att jag skriver när han ska somna =P Ska lägga mig med min finaste nu.
Emanuel Sundqvist .. du är underbar

Godnatt hörrni :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0