Alot of stuff going on

Nu blev jag på årets humör. Strålande fint väder ute idag igen. Men har ju inga vår skor lr jackor som passar. Allt är för varmt. Jobbade 2 h idag bara, sen jobbade Jens, gick hem med Sara sen och bakade scones. Ska snart ut och sätta oss på balkongen i solen och läsa tjejtidningar :) Riktigt mys.
Nu är det mycket som händer här, eller kanske inte så mycket egentligen men det känns som det. JAG frida karls flyttar hem igen nästa helg och det känns SKÖNT. Skönt att flytta hem till falun igne? Trodde jag inte. Men just nu är det det jag vill. Lessnat lite här. Så nästa lördag ser det ut som Shorty o Manne kommer hit o hjälper mig o Sara flytta ut våra saker, + att Fia vill shoppa lite i Oslo löningshelgen :P Can't blame her.
Har precis pratat med Bosse min gamla chef på Atlantum gym i Borlänge, och ska få börja jobba direkt jag kommer hem. Känns helt underbart bra. För där trivs jag, och så ska jag komma igång med min träning på riktigt nu, kom igen beach 2009, det närmar sig snabbare än man tror.
Kanske kan börja lite tidigare på hemtjänsten och hoppa in extra för att få lite extra slantar, har ju lite skulder till pappsen nu så man lär ju jobba asset av sig så man kan ha en bra sommar :)
Jag är verkligen glad nu :)
Har haft rikigt bra dagar nu i Oslo oxå. Tack för besöket, Me like alot  you know ;)
Om några timmar åker Sara till london och här sitter jag själv ända tills Måndag. Hur fan känns det då ? Måste ringa mina viasat vänner och umgås lite. Men lördag blir det grillning hos killarna på tak terassen, håll tummarna för strålande sol då med :)


Nämen nu blev jag ännu mer glad, hittade en slapp i vårat skåp, det funkar till min mob, man lägger in kort o låtar från datorn och tvärtom, har jag aldrig använt. va kul. Men bilderna funkade inte, men nu har jag bra musik på telefonen istället. Åh va ja känner mig teknisk nu :)

Dags att äta lite snickers deg som jesper precis kom med och sen ut i solaaa ! Ciaoooo, cyah in falun soon


 


Kommentarer
Postat av: ”*.:。✿ *Ida Legeryd* ✿ 。:.*“

Haha, tack, jag blir så tokig på sådana människor bara ;P Vad roligt att du fick tag på ett par tillslut, men om 25 är för små nu så kommer de att passa om du trycker på dig dem, för de blir mkt större efter ett tag. Ja, men vad roligt, då ses vi säkert någonting då! ;) Kram

2009-03-19 @ 18:46:25
URL: http://idalegeryd.blogg.se/
Postat av: josse

slå en pling eller nåt om du vill hitta på nå skoj! :) elin och jag är gärna på! de e ju sista helgen med dig i Oslo, så nåt tkr jag vi borde hitta på :)

2009-03-20 @ 09:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0