DAGENS

kolla, det finns fler som lyckas riktigt bra... lyssna noga

FRIDA - VAD HETER URINBLÅSA PÅ ENGELSKA IGEN ?

LOREDANA - PUSSYCAT ?

hahahhahahahahahahahahahahahhhhahahaah idiooooooooooooooooooooooooooooot



Skit trevlig kväll, jag lorre, alyssa o andy gick ut tog en öl, lr några och jag buggade med en gubbe, lorre o jag gick upp o frågade live bands killen om han kunde sjunga happy birthday till andy o visst överaskade han andy med en sång och spotlight rätt på honom. Riktigt kul :) det där gjorde vi bra !!


En till rolig sak ...

jag var skyldig andy 100 kr, försöker ge honom men han vägrar ta emot, så sa jag till lorre, "undrar om han tog min hundra lapp nu iaf, hoppas det fr jag la den på honom" lorre - "ne han la den nånstans där borta " jag- men säg då ? jag vill ju ha den " lorre - JAHA den ligger i din vöska under den gröna tröjan "

hahahahah hej den där snålation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0