Framtid ?

Ligger i andra rummet och hör när Sara och Lee pratar i telefonen. Sara skriker. Lee har fått ett hus. Kan flytta in när de vill. Sara Williams ska flytta dit. Dem har ett hus tillsammans. ETT HUS ! vafan ! Min lilla Sara ska flytta till ett annat land, til hennes pojkvän som vi träffade för ett år sen på våran resa ?! HOW SICK ISN'T IT !?
Här sitter jag ... har inga jävla som helst planer alls. Vet va ja ska göra i sommar men sen är hösten är stort jävla frågetecken. O resten framöver. Skit kul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fucking jävla future

Kommentarer
Postat av: sofia

heeej! ett hus??? jävlar i min låda! seriöst! guuuu så kul!!! :) vad roligt!!

och du ska till falun.. det är väl helt amazing det också!! tycker iaf jag :) vem vet, det kanske slutar med att du flyttar in med nån.. men inte ännu.. det får man vänta med ett tag. vill ju inte bli gift liksom direkt.

2009-03-25 @ 10:37:41
URL: http://beautifuleyes.sofia.se
Postat av: frida

Jag vet ett hus OMG!! Det är helt sjukt, jag ska flytta in i ett hus, hahha sick sick sick sick sick!

2009-03-25 @ 11:18:29
URL: http://fridakarls.blogg.se/
Postat av: frida

sara skrev den dör kommentaren =P jag ska då inte flytta in i ett hus :P

2009-03-25 @ 12:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0