Friends till the end



Såg på lite vänner avsnitt nyss, o kände för att lägga upp lite kort from old days :)

Idag har jag ikke jobbat, planerade schema med bossen igår, hon kan då inte sluta prata, men hon är härlig, så jag lyssnar gärna :) Så istället för jobb idag har jag o Sara gått runt lite på stan o små handlat, hon letade efter en present till Lee, o ja köpte även en till honom, små fotbollar i choklad. Tanken som räknas ikke sant? Sen har jag letat som en idiot efter ljusa jeansen på gina tricot med hål i, såklart så vill ju ALLA i hela sverige och norge ha dem, för inte fan finns dem nån gng !!! usch hur svårt ska det vara?!
Istället har jag köpt mig lite skit, strumpor, ett par rätt snygga glasögon.. har inte så mkt pengar nu så det blev billiga läs glasögon men dem funka, jag såg ju =P, o så har vi fyndad lite på hm outlet där bara somalier hänger.. vi stod i kassan o nån skulle handla en jacka o få för 50kr, men HON TJATA för hon ville betala 25:- hon trodde väl det var halva rea priset eller nått.. hur kan man va så dum som tjatar i 20 min för 25kr ? GET A FUCKING NEW LIFE, geees

Sara har dragit på jobb nu, jag hade tänkt att fortsätta göra lite vettiga saker, ska städa ur min garderob, rensa ut det man inte vill ha, dammsuga vår snuskiga lägenhet som den nu är, få den lite mysig nu när bara jag o spillsen bor här. Epilera benen o impa på sara haha hon bli så chockad om jag hade gjort det när hon kommer hem .DEVIL machine vafan, det är inte mänskligt att sånna saker finns. Kanske ta en ansiktsmask ? Gud va skönt, fixa naglarna lite efter de bakade pizzorna, händerna kunde ha varit fräschare. Träna vore iofs det bästa idag, vilken dag som helst är det sommar o då kan man inte längre gömma sig under vinter kläder ... i'm in a ruush !!! .... plus att jag o sara fuskade med donken idag till lunch .. wooops men det skiter jag i för det är gott och jag älskar fett :S

Musik som funkar väldigt ofta: Westlife (självfallet), Takida, Sister Hazel och Chris Daughtry mege bra musiikaa
Fast dagens låt my lovers ...... ARVINGARNA - bo diddley..... just feel the flow, lovar dig du kan inte sitta still till den låten
http://www.youtube.com/watch?v=eA7UeZaAY28 ----- > heta Casper röst oxå  

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja till sommaren måtse vi verkligen sammanstråla. Lena har bjudit oss i vintras till henned och Pelles 100-årskalas så jag väntar med spänning på inbjudan dit:) hehe...

2009-03-03 @ 17:52:07
URL: http://www.annabergman.bloggagratis.se
Postat av: SOFIA

TACK FÖR DEN? JAG SER MIG INTE BLAND BILDERNA

2009-03-03 @ 17:54:13
URL: http://sofija023.blogg.se/
Postat av: Frida

haha jag tänkte lägga upp bild på dig o mig från thai men sen tänkte jag du är ju syster o det är ju ännu mer.. men du.. bara för att du känner dig lonely.. kola mitt nästa inlägg hahaaa

2009-03-03 @ 19:59:12
URL: http://fridakarls.blogg.se/
Postat av: Ekorrfamiljen:)

Detsamma<3

2009-03-04 @ 22:10:47
Postat av: s

Jag älskar dig så himla mycket min bästa tjej <3

2009-03-09 @ 08:11:26
URL: http://sharareh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0