Good News

Jätte bra nyheter hoppas jag ! 3 svenska killar ska hit och titta på lägenheten den 30e. Så på Lördag kommer han vi hyr lägenheten av och då ska den vara fin innan jag åker härifrån :) Helt underbart om de verkligen vill ha våran lägenhet. Isf flyttar de in 4-5 April. Då slipper jag betala 6500 :- NORSKA kronor för April hyra. Känns liiiite onödigt när man inte ens ska bo här. Så håll tummarna för oss :)
När jag fick reda på det blev det panik. Tur att jag är ledig idag. Direkt efter gymmet satt jag igång att städa. Håller på för fullt, känns inte som jag kommit nånstans men har hållt på i nån timme nu. Det är så mkt man vet inte riktigt va man ska göra först.
Lördag blir bra. Fia o Manne kommer o hämtar grejerna, hjälper mig o Sara flytta. Fia ska kika lite på stan här i Oslo och på kvällen blir det harrys som förhopningsvis visar Portugal - Sverige matchen :) Sen flytta hem på Söndag ! Känns toppen toppen !!

Nu ska jag fortsätta städa ( tur att man har skit bra musik i bakgrunden, jockes r&b mixar ) yeaaaaaaaaaaay

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Friidi! det är busenkelt =)



När du är inna på youtube, så kopier du länken till höger om filmklippet där det står "embed". Sen i blogginlägget trycker du på ändra redigerare nere till höger under textfältet och klistrar in "embed-koden" sen ändrar du redigerarre igen och dåmser du en rosa ruta i blogginlägget innan du uppdaterar det. Prova! =)



Om du ska länka till personer så klicka på den där "knappen/rutan" bredvid HTML-rutan i blogginlägget. Sen klistar du in adressen till sidan du vill länka sen klaar =)



Hoppas du fattar! =)

2009-03-26 @ 16:37:53
Postat av: Lina

Det var jag som skrev :)

2009-03-26 @ 16:38:25
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0