Happy Days

Kan verkligen inte klaga på läget just nu. I'm just living and smiling :)
Är hemma från Oslo nu tills måndag, fick lov att se de sista BS matcherna, En idag och sista på söndag. Kom igen vi ska tillbaka Falun, ska skrika fram er till seger :)
Igår var jag hem till systra min, hon bjöd på ruskigt god fin middag, klyckling med paprika, mosarella ost o klyftpotatis. Hon är en höjdare som sagt på det där med mat, sen fick jag o jocke även efterrätt, lite vanlij yogurt blandat med krossade maränger och frysta bär o banan. Yuhhuuum, såklart moggar vi till det o smetar glass i hela ansiktet och skickar mms till våra nära o kära hahaa. We have fun you and I sis :)
Nu ska jag upp o fixa lite innan vi drar vidare till västerår för att först gå på ikea sen kolla på våra falu killar krossa Tillberga. Det blir en trevlig girly färd idag med mamma, ulla, Ida och Linda :)

T.G.I.F People  !! // Ciaoo for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0