Home Sweet Home

Så skönt att vara hemma faktiskt. Alla nära o kära close till en, känns bra :)
Igår åkte vi som sagt till Ikea i västerås och förbi nisses o kika lite innan bandyn. Vi tog pappas Subaru Forester, skrattade ihjäl mig åt mamma som fick muppstopp 20ggr o det hackade som tusan när hon körde, hon glömde alltid bort att växla (van med automat). Sen efter matchen var det ju jag som skulle köra fullisarna ända hem, jadu... jag fick väl 20 muppstopp jag med och höll på att krocka med fina bilen (som jag aldrig kmr berätta för pappa då får jag aldrig köra den igen, första gng igår btw) Så right back at ME för mina hånskratt åt mamma =P Im twice as worthless
MATCHEN var iaf helt otrolig. Var riktigt nervös innan, båda har press på sig. Men fasiken va grabbarna visade vilka som var redo för elitserien... VI ÄR TILLBAKA och jag är såå lycklig !!! Efter matchen åkte alla tillbaks till falun efter lite firning på isen, firningen fortsatte uppe på lugnet.. grabbarna fick polis eskort från hosjö o allt o de blev nog så glada när alla vi supportrar stod där o sjöng hejaramsor när dom dem med bussen.
INGA PENGAR BARA HJÄRTA
ELITSERIEN, HÄR KOMMER VI, VI KAN INTE  LÅTA BLI
VI ÄR TILLBAKAA !!!!!!!!!!
VI VILL SE, SPELARNA DANSAAAAAAA, VI VILL SE, SPELARNA DANSA

Imorn är ännu en match, sista mot haparanda, De måste få 1 poäng till. Ska bli kul på hemmaplan och fira igen deras seger och comeback till elitserien, för imorn ska det blir seger igen :) VI ÄR TAMEFAN ett underbart lag

Idag blir det lite shopping på systemet, en runda på stan, sen ikväll 3 rättersmiddag hos Linda Olsson. Så det blir jag mamma, Sofia, Ulla, Linda och Ida. Riktigt trevlig tjejkväll med god mat och fin dricka :)

Nu är mina ögon grusiga, måste nog sova en halvtimme till innan farmor o farfar kommer förbi.
Trevlig helg

p.s många saker känns bra nu, allt börja falla på plats . . . Frida is feeling something <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0