It's my day today .. FRIDAY ;)

Från att ha finbesök + Sara i lägenheten till att vara helt helt ensam var tråkigare än jag trodde :( Igår kväll tänkte jag göra nytta hemma, blev inte direkt så, är en äkta soffliggare .. o gick o la mig tidigt. Lonely i am so lonely i have nobody .. guud va det kändes så igår. Haha, och tänk när man ska bo helt själv ?!
Vaknade iaf tidigt imorse sen gick jag till jobbet. Har faktiskt haft en del kunder idag, ingen vill ha pizza längre dock?! jag som är så bra på det.. nämen .. bara för att jag skrev så så ringer en och vill ha pizza. FEMTON MINUTER EN KVART KOMPIS ............... brb ska göra den bara...

Färdig. Gud va god den såg ut :)
Idag har jag världens skönaste tröja på mig, hittade den i saras garderob. - TACK Sara ;)
Om nån timme kommer jensi pensi och vi ska göra deg, sen ska han ta över. Det är fredag idag ! hade ingen aning om det först, det blir så när man jobbar helg då tänker man inte på att det är helg ... får se va frow ska hitta på ikväll.

Undrar när jag ska säga till chefen min att min sista dag är nästa fredag?! Stackarn .. hur ska det gå då. Inte för att jag är duktig här, för det är jag inte, får panik varje gng det kommer en kund, och är livrädd om det ska komma nån som beställer drinkar för jag har ingen aning hur man gör :/ Ingen upplärning här inte. ..Tänkte mer på stackars henne om hon ska få hit nån till. Hon är lite yr i bollen o har många jobb samtidigt.

Jag längtar hem mer och mer, undrar om jag kommer få panik när jag väl är hemma och vet att jag bor där igen? Säkert, men då kommer snart vårkänslan o sen är det sommar, då finns det inget bättre ställe än playa hökviken kan jag säga er. + att jag saknar att äta riktig mat 3 ggr om dan, är en liten slarver när jag bor själv. Ska tillbaka och jobba på mitt gym och det känns faktiskt riktigt bra, då har jag ingen ursäkt att inte träna heller .... får se hur bra det kmr att gå.
Man borde hitta en skit snygg bild på en vältränad het kändis o ha med sig överallt lr på väggen när man vaknar så man vet va man ska sträva efter =P

Det är några låtar jag har nu igen som jag lyssnar på repeat pretty often:
chris daughtry - renegade
jesse mccartney - how do you sleep
leona lewis - better in time

Nu tycker jag att min pizza kund ska komma o hämta pizzan så den inte bli äcklig o jag får klagomål ...

Ha en trevlig helg hörrni :)  ps.... jag tkr om mammas arbetsmoral "hej frida, jag ska till ikea idag, är sjuk så är hemma från jobbet, kan ju lika gärna passa på att åka dit.." ...- undrar vart jag får min arbetsmoral ifrån?=P

Kommentarer
Postat av: Loredana

So funnyyyy:)

2009-03-20 @ 16:14:27
Postat av: S

hahahahah så kul. :P

2009-03-21 @ 00:37:26
URL: http://sharareh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0