Junk in the trunk



Jag är ledsen och säga det, men det här är jag i sommar. Kommer nog behöva kämpa länge med figuren skulle jag kunna tro innan folk vänder sig om o säger "wow vilken brud" :P
Sitter just nu och trycker i mig chicken nuggets o com, med en stor vanlijmilkshake.. det är så jäävla gott helt sanslöst. Och gymmet ligger 50 m från min lägenhet, istället får jag 450m o köper äckel mat som är så jädrans gott.
Jag förstår verkligen hur tjocka/feta människor har det.. skulle aldrig kunna sluta äta onyttig mat. Nu märker man ju att kroppen verkligen blir förstörd utav det så nu har man dåligt samvete... usch
Sommar jävel. Tur att jag har playa hökviken !!
i have a confession .. i LOVE junk food :/
ha en sån jävla bra söndag o fan för er som är duktiga och tränar 24/7 !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linis

Haha Frooowie, junkfood is the shit :) Det är du på bilden va? Du är HOT frida, ät medans du kan haha.

2009-03-23 @ 11:45:47
URL: http://tilldigsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0