Just love life

Har haft det riktigt bra på senaste tiden. Alyssa och Andy har nu åkt härifrån, dem skulle till irland några dagar sen tillbaka till värmen. Lyllosar. Tror inte de skulle klara av att bo som vi. Absolut inte =P Men riktigt trevligt att ha de här på besök och visa runt lite, nästa gng är det fam karls som ska till Florida, och sen får Alyssa ta med syster Liz o hälsa på under svensk sommar :)
Åkte tillbaka hit till Oslo i måndags, fick finbesök med mig. Manne är här o stannar tills imorn. Trevliiiiigt :) O då åker Sara oxå till england, så jag blir über själv hela helgen :( Får umgås o bo hos grabbarna lr nått.. tur att jag ska jobba en del.

Känner verkligen hur mkt jag längtar efter våren och sommaren nu, måste bara köpa en vårjacka så jag är redo ... solen skiner här o har gjort det i några dagar nu. Helt underbart, att behöva ha på sig solbrillor o känna iaf liiite värme. Guuud va skööönt. Satt nere vid Akerbrygge igår i solen, det var verkligen varmt, men sen kom vinden då märkte jag att jag lär vänta liiite till på våren.

Loredana bodde här med mig hela förra veckan. Jäätte mysigt. Tack Lorre <3 Men nu saknar jag dig massa igen, lite drygt.
in your face, how many klunks do i need?, not fuunnyyyy, "im so funny" DU ÄR FETT ROLIG hahahaa

Ska jobba vidare nu .. har jobbat i 2.5 h .. inte haft en ända kund. Men jag klagar inte. (peppar peppar ta i trä)

/Trevlig onsdag allesammans och GRATTIS LINA ERIKÉRS :))

Kommentarer
Postat av: Loredana

snart kompis:) saknar dig!

2009-03-18 @ 12:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0