Kom o tänka på en sak ..

Det gör gör det lilla extra på en person .. det är verkligen håret och/eller ögonen. Så det var ju synd. För jag har typ kinese ögon och mitt hår har jag inte fixat på år och dar.. vet inte hur jag vill ha det !? Och har däremot verkligen inte råd att göra det snyggt heller :/ Har gett upp det dära med att färga håret själv hemma. Som sagt, man lär sig av sina misstag.
Det finns 3 brudar som har sjukt fina ögon that i know. De är: Lina Erikérs, Sofia Karls och Linda Carlgren Rückert
Kul för er ! Inte ett dugg avis. Har ni en dålig dag räcker det med att ni bara tittar på folk så blir dagen bättre :P
Kolla deras bloggar själva så får ni se: tilldigsarah.blogg.se , LindaCr.blogg.se , Sofija023.blogg.se  haha

Sitter på jobbet, hade precis två kunder som beställde kaffe mocca och kaffe latté. När de skulle gå frågade jag "smakade det bra?" fint svar jag får tillbaka ... "jaa då.." .. MEN DRA DÅ FÖRFAN O LAGA DITT EGET ! : / woops

Nu ska jag fördriva tiden igen, men vet inte hur .. det känns så fånigt att spela partymusik o shaeka lite bakom disken för sig själv .. men i värsta fall va gör man inte

FALUN .. 4 dagar kvar, then she's back.

Kommentarer
Postat av: Sofie

ÅHHH Vad skoj det ska bli att du kommer hem igen! I miss you baby!! Då blir det Fläska som aldrig förr <3

2009-03-24 @ 20:03:42
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: annika

Nu ljuger du! Du har vackra ögon.

Helt säkert.

2009-03-24 @ 20:57:17
URL: http://habibtysrum.blogg.se/
Postat av: MammAnn

Snälla Frida! Om du har möjlighet och plats så tror jag att Sarah har sängkläder kvar i Oslo: Brun-beige blommigt påslakan och ett brunt underlakan. Endast örngottet har blivit med hem. Har precis pratat med Saris, hon var lite slirig på Singha tror jag minsann, dom hade det jättebra och bodde superfint. På lördag drar dom till Kho Lanta.Jag hade räknat helt fel på tidsskillnaden, tänkte sex timmar åt fel håll så kl.var halv fyra på morgonen när jag ringde, oops. Men hon var på G så det gjorde inget. Ha det bra!

2009-03-24 @ 22:34:57
URL: http://saraherikers.blogg.se/
Postat av: Linda

SLUTA!! Du som är söt söt gumman!!! Kommer du ner med brudarna snart eller? Pöss på di!

2009-03-25 @ 10:19:41
URL: http://lindacr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0