kors i taket ..

Frida Karls har precis varit på gymmet. Körde nog igenom maskiner o tränade hela kroppen för fan va hela min kropp behöver en förändring. Överallt stod det att folk tränade .. i bloggar .. på msn fick panik !
Ok har iaf gjort det nu, sen la ja mig på balkongen för nu var det sol ute. La ut en madrass o handduk o lyssnade på musik. grannarna får tycka va de vill, det var iaf skönt. Men kom på att man blir snuuskigt hungrig direkt man har tränat. åt innan men allt försvinner ju o man är lika hungrig igen.. har gjort skafferi städning nu .. när jag är efter gym hungrig kan jag äta vad som helst ... hittade hårda mackor, sen tröck jag i mig skinka som jag hittade i kylskåpet som bara smakar salt. vidrigt men tänkte på min saris som älskar salt =P nu hjittade jag en makrill burk, och så steker jag ägg och så ska ja steka en hamburgare o så hitta jag en såndär "bar" som är nyttig. hahahahaaha
INGE MCDONALDS IDAG INTE... det ni suuuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0