Loredana ska baka kladdkaka....

lorre -nu har jag gjort om smeten två ggr, den blir inge tjock

Jens säger:

den ska itne vara tjock

du kan jhu vispa ägg och socker i bärjan ganska mycket om du vill

men inte för mycket då blir den för luftig och så blir det en sockerkaka

hur mkt mjöl använder du ?

Loredana säger:

nej nu ger jag upp!

Jens säger:

den ska inte vara så tjock

Loredana säger:

mjöl?

Jens säger:

den ska inte vara tjock

Jens säger:

Loredana säger:

det har jag itne använt??

Jens säger:

HAHAHAHAHAHAHAHA : :

kör i 2 dl mjöl

gumman

Loredana säger:

haahaha

Jens säger:

mjöl är fan grunden till BAK

Loredana säger:

oj jag trodde du skrev mjölk hahahahhaha

HSHAHHAHA

opsiii

HAHAHAH Loredana du är bra underbar du !

Btw har gjort en annan trevlig sak idag, träffat Will, en kille från England som vi träffade på våran resa. Riktigt härlig kille, han skulle hit o träffa en kompis. Så vi satt oss och fikade och pratade minnen om resan. Gissa om man längtar tillbaka? men kommer aldrig bli samma sak. Vi hade en underbar tid må jag iaf säga :)


Kommentarer
Postat av: Loredana

Tack frow, tror du fått med alla mina bästa sidor i bloggen nu:)hihi

2009-03-22 @ 20:04:26
Postat av: annika

Jag garvar asset av min åt dina inlägg. Du är sjukt kul tjejen! Keep it that way!

2009-03-22 @ 20:31:23
URL: http://habibtysrum.blogg.se/
Postat av: sofia

haha gumman :) va roligt!! smile for life!



2009-03-22 @ 20:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0