New Day People



Bilden är från jorden runt resan i Nya Zeeland
Var inne på nått roligt hus med konstiga rum. Det här var mitt favvo rum


Jag är känd för att säga dumma saker, eller det händer väl att jag inte tänker innan munnen öppnas, ibland går det bara riktigt fort och jag orkar bara inte tänka efter.
Nästan så att jag kan skriva en bok med alla citat.
Så Sara har fått några goda skratt idag :) Ja varsegod

Idag är jag lite skam, jag köpte ostbågar och Sara köpte Chips. Men jag har faktiskt inte haft en riktig helg, jag har jobbat lördag och söndag, så får jag fira med helg idag istället ?
Lovar att träna imorn kväll o vara duktig. Sara hade bakat scones igår, skit goda, så ja tänkte att det kanske inte är så svårt, försökte göra idag.. det stod "150 g mjöl" till 4 portioner. Men fattade inte.. vaddå GRAM med mjöl? brukar man inte ta dec. Så jag tod 1,5 dl. Det blev en bulle. Så jag la den på plåten och in i ugnen. Den blev platt o konstig o EN ända bulle. Men den blev väl god. Förlåt mamma vart va jag när du och sofia gjorde mat o bakade? Umgicks jag med pappa o prata bilar ? Förstår inte !!

Jag har köpt ett bra plagg. Bara en långärmad vit tunn t-tröja, ett sånt plagg som man ibland tänker "vafan har jag inte en sån tröja för det hade varit så bra under/till den här" MEN nu .. nu har jag den :P Tråkig o helt vanlig

Saras dator är störd så nu måste hon skypa o låna min haha
Men det ni ska denna vecka är.. heja på bs ONSDAG, FREDAG o SÖNDAG
Sen skänka alla pengar ni äger/hittar/kan fixa o se till att få en kanon bra nästa säsong i elitserien :)

/ So long suckerpunches

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej tjejen,kul att jag hittade din blogg så man kan följa vad som händer hos dig:) Hoppas allt är bra..kram kram

2009-03-03 @ 17:04:32
URL: http://www.annabergman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0