Nice worming welcome

Igår var det dags för Alyssa och hennes kille att komma. Hade lite panik, för vi har bara bestämt allt genom facebook, ringde henne o skickade sms men mob var avstängd. Chansade på när de skulle komma fram med bussen o hoppades på att de hittade rättade bussen från flygplatsen, för jag visste lika lite som dem =P Men sen så gick jag o loredana o skulle leta efter dem.. då såg jag nån skuttande springande brud, och tur att det var Alyssa som såg mig annars hade jag aldrig hittat henne. Var inte så van att se henne i mösa och jacka o boots :)
Vi drog oss hem till oss, lämna av alla saker. Kollade på man united, fick lov medans de åt min goda pasta carbonara med korv i :P Ingen bra kock, men tom kräsna alyssa kunde äta 2 port. Det ni :) HÖRDE DU DET MAMMA ? iiiihh
Senare på kvällen ville de göra nånting, så vi gick till det finaste Sas hotellet i Oslo och satt oss på 34e våningen o drack några öl och prata ikapp :) Riktigt mysigt o trevligt. Sen var det dags att gå hem. dem hade jetlag och jag skulle jobba dagen efter.
Nu står jag på jobbet, och snart ska nog dom hit o koppla av lite. har inte så mkt kunder än så de kan görna sitta här med mig hur länge dom vill :) Snöar riktigt mkt idag, så alyssa lär väl vara överlycklig. Men pappa säger att det är 12 minus hemma. haha igår kunde hon inte andas genom näsan för det gjorde ont, bra .. det va tom plus grader =P
Fialotta har planerat hela helgen så det här kommer bli skit kul. synd bara att resan hem tar 7h. Det gillade de inte=P
NU ÄR JAG TRÖTT och längtar hem för många anledningar ;) iiihhhhhhh <3 happy frow

Snart kommer jag hem för gott mina vänner, kanske bara 2 veckor kvar  !! ha en superbra torsdag

Kommentarer
Postat av: josse

vet du Frida, kommer saknar dej nær du flyttar hem! :/ ingen man kan gå ut och ta "en øl" med længre :( och ingen man kan hem och tvætta hos (nu har vi och før sig fått tvættmaskin men ændå :P)

och så kommer jag sakna sjælvaste FRIDA. kommer sakna dig och Sara massa :( meeeen, vi måste ju ses snart igen i alla fall! :D så långt ær det faktiskt inte :) ha det så kul i helgen!

2009-03-12 @ 17:11:10
Postat av: frida

jag tänkte precis på det josefiiiin !! tänkte på er idag. jag kommer sakna dig med. skit tråkigt. men vi måste ses innan jag flyttar hem såklart. kom o tvätta igen även fast ni har tvättmaskin nu=P hörde rykten. haha. o en öl till lr några öl till kan vi klämma i oss :) vi får höras till nästa v tkr jag:D:D

2009-03-13 @ 02:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0