Saturday night baby

NU har jag 3 timmar kvar på jobbet. Började kl 14, chefen skulle komma vid 22:30. Hon säger alltid en tid men kommer helt annan så gud hjälp mig hoppas hon kommer då för jag räknar ner minuter...
Har haft 3 kunder idag och en gubbe som kommer o hälsar på hela tiden (han jobbar byggnaden bredvid) han märker nog att det är ganska lugnt här =P Inte så bra på svenska men vi försöker väl prata lite iaf :)
Har inte så mkt att göra för att underhålla mig, tur att datorn finns, men nu har jag surfat genom allt, o så spelar jag en ny playlist... bara partylåtar.. så dansar väl lite för mig själv.

Va ska ja sysselsätta mig med ? .. damma, plocka, finslipa öl glasen ?! .... kan inte ens gå på toa. Har redan satt dit en "kommer strax jag skiter" skylt .... iofs stod det bara kommer strax .. men behöver nr 2 nuuuu

Hoppas att ni har en trevlig lördag iaf ... mina planer blev lite krasch. skulle ju mysa med dricka hos grabbarna men blir ju nattaaaa innan jag slutar. aja ... en annan dag !

Ciao for now

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha "bajsar"

2009-03-21 @ 20:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0