Spring fever



VÄNNER .. jag är på bra humör. Sara har precis kommit hem igen från England. Solen skiner ute, jag är ledig idag. Och Sara börjar sent. Har min planer som jag ska göra idag:
städa ur min garderob
städa nere i förrådet
ut och gå / gymma
Får väl se vad som blir av =P
Kan ni förstå att snart är det så varmt att ballerina skorna ska på o vårjackan ska fram ... HAPPY FACE
Ska lägga mig på våran balkong nu med lite kuddar o musik o hoppas det är liiiite varmt.
JAG BEHÖVER EN CYKEL !!!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag har en cykel! Wihoo :) Här regnsnöar det.. INTE kul! har precis käkat lurre, riktigt gott. Ikväll ska ja hem till mamma å pappa.. förresten.. kolla huset på hemnet.se (gamla främby) i falun.. det va iaf superfint! ge mig!

2009-03-23 @ 13:41:42
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0