Strange

Inatt såg jag på "the notebook". det är seriöst den finaste filmen. Stört grät genom hela. Den är sjukt fin, men efteråt mår man piss och jag vet inte direkt varför. Det är som med O.C. mådde dåligt efter varje avsnitt man lever sig in i serien så mkt haha. Det är iaf en riktigt fin fim. Så efter skulle jag somna till... sen vakna jag imorse och det kändes fortf helt knäppt. Dumma film !! Vaknade på fel sida. Är små irriterad idag :/ För allt. Störde mig på allt, saker som var på tv, att vi inte har god frukost, att det kommer lite snö ute, att mina cinos var skit fula på, att inte min ipod går att ladda, att det är flera dagar kvar till jag åker hem, att jag verkigen måååste träna, kunde inte fylla på mobilen ... Saker som inte stör än så mkt annars störde mig sjukt mkt idag.
Är på jobbet nu, ledig egentigen men Jens fick intervju så hoppas in för honom någon timme. Sen kommer han hit och gör en kaffe latté och en sallad till mig :) Nice Friend.
Nu är det så att en annan har det värre, utanför cafét står det en tjej som röker och gråter och hennes vän tröstar henne. Plutten kom in så grinar vi tillsammans ? Jag är egentligen inte ens ledsen har bara lust.

Akon - Beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0