SyskonKärlek

Sofia Karls ...... hon är världens finaste och smartaste tjej. Och hon är den bästa systern man kan önska sig. Mer än bara en vän, lite sådär "the iceing on the cake", det där lilla extra.
Sen vi var så har jag alltid, alltid sprungit efter henne. Hon hängde alltid med kill kompisar och jag tyckte såklart de var så snygga så jag vill vara med, fick jag inte cyklade jag efter. När vi var ännu mindre gick jag alltid bakom henne o smög fram som världens blygaste unge, och när jag var ännu pytte mindre o inte kunde gå .. då visade sofia att jag skulle hänga efter henne, det var nog där det började .. Hon går in i mitt rum, väcker mig och bär mig ur min lilla säng o lyfter ut mig ... deep inside, i know you want me to be som en magnet ;)
Det är väl så fortfarande, ser upp till henne som ingen annan. Hon är bättre än mig på ALLT, hon ger mig dem klokaste råden, ibland vill man ju höra det man VILL höra o inte sanningen jämt, men Fia säger alltid sanningen direkt, men alltid när det är nått så går jag såklart till stor syster. Hon är bäst på att laga mat, hon är skit bra på inredning, allt blir skit snyggt jämt, innan dejter städar hon mitt rum hahaha, hon lyckas alltid skit bra med jobb för att hon är en sån bra person ... men inte har jag blivit lik henne alls på dom sakerna.
Vissa tycker vi ser exakt likadana ut, andra inte. Men sättet, det kan vi då var sprojlans lika på, du är vild, sämsta humorn, vi kan skratta till vi pinkar i brallan, vågar vara oss själva även fast vi är dumma i huvudet emellanåt, as trevliga tjejer hahaha nej nu tar jag i .. men we are the best sisters

    

Du är min andra halva .. and i love you <3


Kommentarer
Postat av: sofia

I love u toooooooo :)

2009-03-04 @ 13:36:47
URL: http://sofija023.blogg.se/
Postat av: annika

Tjo tjejen! Hittat hit jag med! kram

2009-03-04 @ 13:37:57
URL: http://habibtysrum.blogg.se/
Postat av: Emma

Besök min blogg och kommentera:)

2009-03-04 @ 19:26:56
URL: http://emmilups.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0