Where is the summer ?!

Jag orkar inte med vinter, slask, snö, kallt, tjocka kläder längre. Nu vill jag se grönt gräs o känna att man kan klä på sig en vår jacka o strosa.
Imorn är det dags att åka tillbaka till Oslo. Inte alls laddad för det, men nu ska min lilla Loredana med mig o stannar ända tills på fredag då vi åker hem till falun igen. Det är så att barndomskompisen Alyssa kommer hit på Onsdag från florida, så henne ska vi visa runt i både oslo och Falun. Det blir riktigt roligt att träffa henne igen, och att hon ska få träffa hela familje, de har inte sett henne på 8 år nu. Plus att alyssa aldrig har sett snö så det blir kul att se hennes reaktion. Det hon mest ville göra när hon kom hit var snöänglar haha.
Dagarna här hemma nu har varit riktigt bra. Bara bandy bandy och lite mer bandy. Är så glad att jag åkte hem och va med o skrek vidare laget till elitserien :) Så om en timme är sista matchen mot haparanda, o vi lär väl slå de en sista gng så det blir lite firning på isen igen.
Måste börja planera lite saker nu, är snuskigt pank och behöver få nån att flytta in i lägenheten i oslo, vill nån ha den... RING MIG :)

Ögonen är helt slitna, vill nästan bara sova, Men måste sätta fart att packa ihop sakerna och leta efter täckbyxor sen dra mig upp till lugnet och njuta av säsongens sista bandymatch i allsvenskan :) :)

Jag har inte råd att förlora dig som vän. Vf kan man inte styra allt som man vill ........................ !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0