Är svenska sommarn här ?

...det ser så ut. Regn, regn och åter regn ?! Jag vill inte ha grått. Visst kan det vara mysigt att bara ligga inne o peppra filmer o pilla sig i naveln med sin husband. Men när man har ett jobb utomhus och inte får jobba ifall det blir dåligt väder .. nee då kan det bli trist. Geislerska behöver SOOOL ! Imorn ska vi iaf öppna o kolla hur många timmar det är fint.

Igår blev det jobb ett tag sen fick vi stänga tidigare, träffade på Sami o G o följde me dom o spelade lite biljard. Tyckte det sög ordentligt i början men sen blev ju jag ett hot och svin bra. Vann iaf en gång, man tackar man tackar ;)
Senare vare dags för fotboll, hade planerat allt så bra, mat framför fotbollen o så skulle Emanuel komma direkt från ludvika.. en liten miss .... när jag letar efter kanalen så HAR VI DEN INTE. Vi fick se hockey istället, inte alls lika kul.

Lovade pappa att ta hand om Simon idag medans han var borta, är int eså bra på att gå ut med simpen. Gick iaf ut 2 gånger .. men nu när jag kollade ut .. så sitter hunden o bajsar på gården !? kunde han inet bajsat tidigare? neeej för då regnade det o han vägrade gå längre. Fjant hund, se hur bortskämd man kan bli

Schyst, frågade pappa nu på msn "va vill du äta ikväll" .. fint svar .."gratinerad hummer"? haha DREAM ON
 
Snart är det helg igen och jag har inget planerat, undrar hur den slutar. Hoppas på fint väder iaf.

Nej, nu åkte Manne o träna.. lär väl oxå vara duktig, han ska ju trots allt vara min coach.. så jag ska låta maten smälta i magen lite sen drar ja på mig ful kläderna o tar en löptur i hökviken. Phuu får se hur långt jag orkar.  //LATER


Kommentarer
Postat av: Sofie

Miss you to sweety!

2009-05-07 @ 22:58:01
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0