Deslenguado

That's me enligt Emanuel. Han börjar bli flytande i Spanska nu. (Vi hittade en spansk lexikon hemma)

Inatt blev jag lite sjuk, ont i halsen, lite halv rethosta, huvudet känns tungt och kroppen är kokhet men jag fryser. Drygt, har inte råd att bli sjuk.
Shorty o Lina åker till halmstad idag, som jag veeerkligen vill med på men har inte dem pengarna borde jobba nu under viking line istället, synd bara att det regnar till och från idag så det kanske bara blir nån timme nere på Geislerska. Bättre än inget ?

Och om ni undrar vilket bikini det blev ... så blev det den högra :) Zebra aktiga. Några tjejkompisar hade leopard.. så man kan ju inte gå runt i lika, leeooo liigaaan

Igår fick jag veta världens bästa nyhet. Jag är skyldig pappa lite mkt pengar... nu har jag fått tillbaka 5200:- på svenska skatten och 5300:- på norska skatten :)) all my skuulds is borta, ligger tom lite plus nu. Underbart.

Nu ska jag kliva ur min oerhört fula men sköna kamoflach (hur stavas det?) mjukisdräkt och göra mig redo för lite jobb :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej söt!

Vart har du hittat bikinin? jag vill ha den andra :P

Puss

2009-05-22 @ 17:37:06
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0